·272 syf.····Okunma: 10 Mayıs 2020 01:41 Gerçekten ilk 150 sayfası asla bitmeyecekmiş gibi gelen ama daha sonra olaylar açığa çıktığında asla bırakmadan okuduğum bir kitap oldu.Konusu itibariyle karışık bir kitap olsa da sonunda açıklanmayan bir bir olay kalmadı benim zihnimde.Bazı gereksiz detayların ince bir şekilde anlatılması beni sıksa da karakterlerin anlatımının çok başarılı olması bunu kamufle etti.İnsanların yaşadıkları zorluklar,hayat şartları ve bu şartların aslında insanı nasıl vahşi bir varlığa dönüştüreceği gerçeğini gösteren bir kitap oldu benim için.Ve son olarakta Sydney Carton kesinlikle okuduğum en iyi karakterlerden biri oldu.