Puan vermedi·408 syf.····Okunma: 10 Mayıs 2020 03:25 Öncelikle bir önceki paylaşımımda guzel yorumlariniz için çok teşekkür ederim
Kitaba gelecek olursak yorumlarda olduğu kadar güzelmiş. Ikinci grange kitabim oldu Siyah Kan benim ilk gözağrım olduğu için onun yeri ayrı ama bunuda cok beğendim.
Harika bir olay örgüsü vardı ve hep Türklerden ve ülkücü ocaklarından bahsediyor ben bir seyi merak ettim bir ülkücü bu kitabi okudugunda ne hissetti acaba çünkü bazı yerlerinde ağır itamlar var ülkücü ocakları ile ilgili birde bir suru isim geciyordu o isimler dogrumu.