·198 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mayıs 2020 02:12 · Kitabı yüksek bir beklenti ile okumaya başladım ve bittiğinde "eeeeee yani.. noldu şimdi? " Diye sordum kendime. Hatta acaba birşeyler mi kaçırdım diye açıp geri döndüm birkaç sayfaya. Hiç öyle abartildigi gibi bir kitap değil. Okuldan 4. Kez atılmış bir Ergen'in ağzından anlatılan sadece birkaç gün lük gidip gelen olaylar zinciri. Olay dediysem lafın gelişi. En çok da Holden in gecenin bir yarısı milleti telefonla aramasiydi. Nedense birkaç kişi hariç hiç kimse niye gece gece beni arıyorsun demiyordu. Neyse en azından okuyup deneyimledim