Cok agir bir kitap. Cok duygusal bir insanin okuyabilecegi bir kitap degil. Ancak bunlarin kurgu olduguna inanip o sekilde okursa bitirebilecegi bi kitap. Seri katilleri anlatirken geneli zor bir cocukluk yasamis, psikolojidi bozuk psikopat sadist ruhlu insanlari aktarmislar. Umarim bu kitap kurgudur gercek olduguna inanmak istemiyorum.