·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mayıs 2020 12:15 Okudum bitti
Başlangıç Dan Brown
Sürekli merak duygusuyla okuduğum aralarda düşündüren bir kitap oldu. Nerden geldik nereye gidiyoruz sorusunu oldukça sordum kendime.Köktendincilik ya da aşırı kurallar bence yıkılmaya sevgiyle inanç yükselmeye daha uygun.
Kitabı iyi bir sanat tarihçisi ya da iyi bir fizikçi olsaydım çok daha iyi anlayabilirdim belki ama ben bira daha polisiye tarzı gibi düşünüp okudum :)
Bazı yerlerin fazla uzatıldığını düşünüyorum.
Yine de evde kaldığımız günlerde okunabilecek güzel bir kitap
Mutlu sağlıklı pazarlar....