·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mayıs 2020 19:59 Okusam mı diye düşünüyorsan incelemeleri okumadan HEMEN başla derim okumaya.
Ne kadar az spoiler okursan o kadar iyi. Zaten kitabı bitirir bitirmez kendini burada bulacaksın tekrar. Jack London kimdir diye detaylı araştırmalar yapacaksın. Ben kitabı bitirir bitirmez acaba diğer okurlar ne düşündü diye kendimi burada buldum. İş Bankası Kültür Yayınlarından okudum. Çok güzel bir çeviri idi ve sonnatlar cidden çok iyi düşünülmüştü. Sanılanın aksine beni kitaptan koparmak yerine daha çok içine girmemi hissetmemi sağladı.
Kitap hakkında yazılacak o kadar çok şey var ama bu klavye tuşları o kadar az geliyor ki :) Bir de yok yeni okur isen başlama diyenlere aldırma oku elbet bir şeyler katacaktır. Zaten bir insanın bu kitabı sadece bir kere okuyacağını sanmam. Hayatımın her yılında olmasa da 3-5 yılda bir okuyacağım muhteşem bir başyapıt.