Puan vermedi·232 syf.····Okunma: 10 Mayıs 2020 19:39 Söze en baştan hakikiyle başlamak gerekirse liseden beri evde duran ve kitabın aynisindan 3 tane bulunan bu kitabı ,dili ağırdır ,konu yavaş ilerler, sıkılırım gibi düşüncelerden ötürü hiç baslamamistim . Ama şimdi o kadar pişmanım ki onca yıl bu kitaptan habersiz , bana hissettirdiklerinden habersiz yaşadığım için üzülüyorum . Kitapta varolan karakterler için birer birer üzüldüm ve şimdi yeni bir kitaba başlasam da sonunun bende bıraktığı üzüntüyü sanırım hep hatırlayacağım bir kitap olacak.