Göz yaşımın en çok döküldüğü kitaptır. Oyle naif oylr guzel bir anlatim ki icinizi cekerek derin bir nefes alarak ceviyorsunuz sayfaları. Karakterlere kızıyorsunuz, durdurmak istiyorsunuz, onlari savunmak istiyorsunuz açıkçası kitabin icine girip bir seyleri degistirebilmek istiyorsunuz. Ama caresizlikle okuyup o döneme şahit oluyorsunuz.