·206 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mayıs 2020 00:11 Kitapta çoğunlukla aşağlık duygusuna ve bunun sonucunda oluşan üstünlük kompleksine, çocukluktaki şımarıklığın sonuçları gibi konulara değinmiş ve oldukça yalın bir dille anlatılmış. Ancak bana göre kitabın ismi aşağılık duygusunun yankıları ya da çocukluktaki etkilerin tepkileri gibi daha çok üzerine değindiği konularla ilgili bir isim olsaymış daha yerinde olurdu. Sonuç olarak kitabın içeriğini beğendimi ve tavsiye ettiğimi de belirtmek isterim.
Ancak okuyacaksanız kesinlikle dorlion yayınevi baskısını okumayın çünkü birçok basım hatasıyla karşılaşacaksınız.