Öncelikle beni en çok şaşırtan kitabın bilim-kurgu adı altında lanse edilmesi. Çünkü bilimden zerre kadar bir halt görmedim. Kadınların bir başına üreyebildiği bir dünyayı insan bilim-kurgu diye yazıp satacaksa bu kadınların tek başlarına nasıl üreyebildiğinin bilimsel bir izahı ve bir dayanağını sunar okuyucuya kalkmış allahın bir mucizesi olarak gösteriyor. Kitabın geri kalan kısmına hiç girmeyeceğim. Oldukça vasat bir kitap vaktinize değmez ki hayal gücünüze bile bir katkısı yok. Bilim-kurgu okuduğumuz zaman kafamızda yaratılan dünyaya ilişkin bir tasvir oluşur ama iyi ama kötü bunda hiç bir şey oluşmuyor. Okurken nerdeyse her paragrafta cringe olduğumu söylemeliyim. Sabaha kadar ne kadar berbat olduğunu anlatabilirim. Ancak vaktimi harcamaya değmez. Yani demem o ki hiç tavsiye etmiyorum.