Kitabı okurken o kadar çok etkilenmesemde kitabı bitirdikten sonra bitmesini istemediğimi farkettim .ergenlik döneminde olan bir insanın iç duygularını tüm karmaşıklığını çok iyi bir dilde ve düşüncede ele almış yazar ana karakterin gelgitleri ailesine bakış açısı daha söylemediğim nice yön ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Kitabı ergenlik dönemde çocukları bulunan ebeveynlerin kesinlikle okumasi gerektiğini düşünüyorum.