·459 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ocak 2000 00:00 Yazarın okuduğum ilk kitabıydı.Ki konusu da epey iyidi.
(Spoiler) Sonunu gerçekten beğenmedim. Çünkü olay polisiye olarak ilerliyordu. Açıkçası daha farklı bir şey beklemiştim .(Spoiler bitti.)
Onun dışında Freud hakkında yazanlar falan epey ilgi çekiciydi öyle ki kitap bittiği an totem ve tabuyu indirdim (tabii ki Freud'u ilk olarak burada duymadım)Bu arada bazı sahneler epey kanlıydı açıkçası benim pek mideni bulandırmadı çünkü ileride cerrah olmak istiyorum .Her neyse ilginizi çektiyse okumanızı tavsiye ederim