Puan vermedi·308 syf.····Okunma: 10 Mayıs 2020 22:20 Benimde içten içe en büyük isteklerimden biri(y)di kriminal laboratuvarında çalışmak. Sevil Atasoy'un danışmanlığını yaptığı "Kanıt" dizisini bir süre takip etmiştim zamanında ama anlatılan olaylar benim gözümde o kadar da korkunç ya da gerçek olmayacak canilikte olaylar değildi. Ta ki bu kitabı okuyana kadar. Ben insanların (!) bu kadar şeytani, sadist ruhlu, inandıklarına körü körüne bağlı olabileceklerini tahayyül bile edemezdim. Ama her zaman şunu düşünmüşümdür. Bu canilikleri yapan insanlar neler yaşadı, nelere şahit oldu ki bu cinayetleri işleyebildi. Sonuç olarak bu kitaptaki tüm olaylar gerçek ve siz bunları okuduktan sonra hiçbir şey olmamış gibi hayatınıza devam edebilecekseniz tavsiye ederim. Ama yok ben çok etkilenirim derseniz yanından geçmeyin. Zaten zor günlerden geçiyoruz hayatı daha fazla zorlaştırmanın bir anlamı yok bence.