·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Mayıs 2020 02:46 Yazarın okuduğum ikinci kitabı. Kalemini gerçekten çok seviyorum. İlk Şizofren kitabını okumuştum bu kitap mı o mh derseniz eğer Şizofren kitabı derim. Beni daha çok etkilemişti çünkü. Ama bu kitabı da beğenerek okudum. Okurken sizi düşündürüyor. Tavsiye ederim bir şans vermelisiniz. Ama Şizofren kitabını da mutlaka okumalısınız.