·552 syf.····Okunma: 10 Nisan 2016 16:41 Tipik bir distopya. Yazarın kalemi çok akıcı, konu da güzel. Ancak son zamanlarda ciddi anlatımlardan sıkılır oldum. Daha nükteli-komik ya da daha düşündürücü olay ve yorumlar arar oldum. Chubs zaman zaman bu açığı kapatmakla beraber bana yeterli gelmedi. İlk kitapta da aynı eksikliği yaşamıştım... Sorun kitapla alakalı değil benim beklentimle alakalı diye düşünüyorum:)
Kulvarında kesinlikle başarılı bir roman.