yazarın denemeler kitabı gibi birşey . pek tatmin edici bir kitap değil . kitaptaki alt başlıklar yazarın dünyaya bakış açısını yansıtmış . hani Ruusell'ın bakış açısını görmek isteyen bir için başarılı denebilir . öte yandan mutlu olma kriterleri ile ilgili bilgileri batı standartlarında bir yazardan öğrenmektense , bir sürü yetkin Türk yazardan öğrenmek bana daha mantıklı gelmektedir ( milliyetçilikten demiyorum bunu).