·172 syf.····Okunma: 12 Mayıs 2020 23:23 Serinin ilk kitabına göre bu kitap zayıf ve tekrardan ibaret kalmış gibi geldi bana. Kitap hakkında konuşmaktan ziyade farklı bir bakış açısıyla bir konuya değinmek isterim; Atsıza bilirsiniz ki İslami çevreler genelde sıcak bakmaz ama Atsızın Abdülhamid,eğitim sistemi ve ahlak konusunda ki katı tutumunu bilmediklerine bağlıyorum aksi taktirde kötü niyet aranabilir. Bence bu görüşteki insanlar Atsız daha iyi incelemeliler ve bu kitapta bu konularda ki görüşünü inceleyebilirler.