Puan vermedi·592 syf.··
2010 5. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 07 Ocak 2010 11:22
10 sene kadar önce, lise zamanları... Uzunca bir süre okumamak için direndiğim, fakat bütün sınıfın -hatta bütün okulun- elinden düşürmediği, en sonunda meraklanıp "bu ne ola ki" diyerek arkadaştan alıp bir hafta gibi bir sürede bitirdiğim seridir. Okumasam da olurdu tabii, fakat yerden yere vurmaya da gerek yok. O zamanki kafayla, yani ergenlik kafasıyla düşündüğün zaman, (o yaş grubu için en azından) çok da kötü bir yazımı yoktu serinin; bir olay örgüsü vardı, kurgusu vardı ve akıyordu. Bu kadar. Kaldı ki o yaşlarda, şimdiki seçiciliğimiz de yoktu. "Ya çogzeeel" diye abartmaya gerek olmadığı gibi, "bin hip idibi kitıplır ıkırım, biyli kitıplır ıkımım" diye triplere girmeye de gerek yok. Teşekkürler, sevgiler.
Şafak VaktiStephenie Meyer · Epsilon Yayınları · 201718,3bin okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.