Puan vermedi·592 syf.····Okunma: 07 Ocak 2010 11:22 10 sene kadar önce, lise zamanları...
Uzunca bir süre okumamak için direndiğim, fakat bütün sınıfın -hatta bütün okulun- elinden düşürmediği, en sonunda meraklanıp "bu ne ola ki" diyerek arkadaştan alıp bir hafta gibi bir sürede bitirdiğim seridir.
Okumasam da olurdu tabii, fakat yerden yere vurmaya da gerek yok. O zamanki kafayla, yani ergenlik kafasıyla düşündüğün zaman, (o yaş grubu için en azından) çok da kötü bir yazımı yoktu serinin; bir olay örgüsü vardı, kurgusu vardı ve akıyordu. Bu kadar.
Kaldı ki o yaşlarda, şimdiki seçiciliğimiz de yoktu.
"Ya çogzeeel" diye abartmaya gerek olmadığı gibi, "bin hip idibi kitıplır ıkırım, biyli kitıplır ıkımım" diye triplere girmeye de gerek yok.
Teşekkürler, sevgiler.