·480 syf.····Okunma: 13 Mayıs 2020 11:40 Yazarın okuduğum ilk kitabı. Ve diğerlerini de okumayı düşünüyorum. En son okuduğum wattpad kitabı beni büyük hayal kırıklığına ugrattigi için bu kitabı elime alırken açıkçası korktum. Ama kitap nefis ilerledi. Hayal gücü muhteşem ve var olan insanı vahşet gerçekleriyle harmanladigi için okunası bir kitap olmuş.
İlk bölümde çok hızlı ilerlediğini hissedebilirsiniz ama sonrasında vahşet, aksiyon, aşk ve en dayanılmaz olan özlem öyle bir geliyor ki şaşırtıyor okuyanı.
Ares ve Çağ öyle güzel aşıklar ki insanın öyle bir aşkı yaşayası geliyor.
Ama kültür karışımı çok enteresan. Din ve inanç olgusu farklı işlenmiş. Kendisine ateist diyen Ares bile çaresizlik anında yaratıcıya sığınmış.
Velhasıl yazarımız beni gerçekten şaşırttı.
Aşkı sevenlere tavsiye edilir.