Yazarın okuduğum ilk kitabı ve gayet akıcı bir dille anlatılan güzel bir eser. Leonardo da Vinci hayranı olarak kitapta kendisinin çok fazla yeri olmaması beni önce hayal kırıklığına uğrattı fakat anlatılan öykünün müthiş akıcı olması ve işlenilen ana fikir kesinlikle muazzam. Rönesans sanatçılarından ufak tekef izlerde barındıran kitap okurken asla sıkılmayacağınız ve bitmesine üzüleceğiniz tipte eserlerden birtanesi.