Ben kitabı bulmadım o beni buldu...
10/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2020 78. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 13 Mayıs 2020 22:45
Bu kitap hakkında ne yazacağımı bilemiyorum... Neden mi? Çünkü ne söylesem yetersiz kalacakmış gibi geliyor. İlk defa hayatımda böyle bir şey yaşıyorum. Bana öyle iyi geldi ki bu kitap. Anlatamam... Ve öyle bir anımda karşıma çıktı ki! Tesadüflere pek inanan bir insan değildim. Şuana kadar. Kitap bittiğinde yaptığım şey ne oldu biliyor musunuz? Aynanın karşısına geçtim ve orada gördüğüm suretime ''İYİ Kİ VARSIN'' dedim. Yazarımız bu kitabında kendini sev diyor... Kendinin farkına var diyor..Olumsuz bütün düşünceleri kafandan at diyor... Affet diyor... Kendine güven diyor... Ne kadar olumsuz bir olay yaşasan da unut diyor.Hayat devam ediyor diyor. Zaman geçiyor diyor. O yaşadıkların seni sen yapan diyor.... Ve daha bir sürü şey diyor... Kitap kesinlikle bir farkındalık hikayesi.. Hiç bir okuduğum kitapta bu kadar altını çizdiğim satırlar, alıntı paylaştığım olmamıştı. Mutlaka okuyun dememe gerek var mı? Hiç sanmıyorum... İyi okumalar diliyorum Kitapla kalın...
Aşkım Ben BuradayımKaan Sebkektay · Tunç Yayıncılık · 202061 okunma
·
84 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.