Bir Farkındalık Hikayesi

Aşkım Ben Buradayım

Kaan Sebkektay
Tahmini Okuma Süresi:
3 sa. 38 dk.
Sayfa Sayısı:
128
Basım Tarihi:
2020
Yayınevi:
Tunç Yayıncılık
ISBN:
9786057783530
Ülke:
Türkiye
Dil:
Türkçe
Format:
Karton kapak
Reklam

Yorumlar ve İncelemeler

Ben kitabı bulmadım o beni buldu...
10/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2020 78. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 13 Mayıs 2020 22:45
Bu kitap hakkında ne yazacağımı bilemiyorum... Neden mi? Çünkü ne söylesem yetersiz kalacakmış gibi geliyor. İlk defa hayatımda böyle bir şey yaşıyorum. Bana öyle iyi geldi ki bu kitap. Anlatamam... Ve öyle bir anımda karşıma çıktı ki! Tesadüflere pek inanan bir insan değildim. Şuana kadar. Kitap bittiğinde yaptığım şey ne oldu biliyor musunuz? Aynanın karşısına geçtim ve orada gördüğüm suretime ''İYİ Kİ VARSIN'' dedim. Yazarımız bu kitabında kendini sev diyor... Kendinin farkına var diyor..Olumsuz bütün düşünceleri kafandan at diyor... Affet diyor... Kendine güven diyor... Ne kadar olumsuz bir olay yaşasan da unut diyor.Hayat devam ediyor diyor. Zaman geçiyor diyor. O yaşadıkların seni sen yapan diyor.... Ve daha bir sürü şey diyor... Kitap kesinlikle bir farkındalık hikayesi.. Hiç bir okuduğum kitapta bu kadar altını çizdiğim satırlar, alıntı paylaştığım olmamıştı. Mutlaka okuyun dememe gerek var mı? Hiç sanmıyorum... İyi okumalar diliyorum Kitapla kalın...
Aşkım Ben BuradayımKaan Sebkektay · Tunç Yayıncılık · 202061 okunma
10/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2020 47. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 23 Kasım 2020 16:00
#okudumbitti #kitapyorumu Herkese merhaba,yine güzel bir yorum ile beraberiz. 🕰Zaman harekettir,durmadan akan giden sonsuz bir enerjidir. 🕰Değişimi kabul etmemek ise,zamanın sonsuz enerjisinin önünde durmaktır. 🕰Zaman tıpkı bir vadiden çağlayarak akan sular gibidir.Önünde durmaya çalışamazsın çünkü önünde ne varsa yıkıp geçeçektir. 🕰Önünde durmaya çalışmak yerine,o sularla akıp gitmeyi öğrendiğinde rafting yapmak kadar heyecanlı ve eğlenceli olacaktır yaşamak... Nasıl güzel bir alıntı değil mi?Yaşamanın ne kadar olağanüstü bir durum olduğunu insan ancak bu kadar güzel anlatabilir.Kitabın ismine bakıp,aşk hikâyesi diye düşünebilirsiniz.Ama şundan emin olun,aşktan öte kendinizi bulacağınız bir hikâye.Ve okumaya başladığımda kendimi çok sorguladım.Anlatılmak istenenlerde kendimi gördüm.Ne kadar hatalar yapıyormuşum?Ne kadar kendimi üzüyormuşum?Değmeyecek şeyleri nasıl da kafama takıyormuşum?Her konu benim hayata bakış açımı değiştirdi.Hayattaki felsefem"Ben mutluysam,herkes mutludur."sözümü kitabı okuyunca daha da bir irdeledim.Sevgili yazarım,öyle muazzam konulara değinmiş ki,kendisini yürekten kutluyorum.İçinde geçen hikâyeler,sorular,cevaplar öylesine güzeldi ki...Bilhassa kitabın sonunda,içindeki naif aşkın tarifi,okurken büyülendim.Herkese ışık tutacak bir kitap,farkındalık yaratacak bir hikâye.Daha ne diyeyim!Alın,okuyun ve kendinizi bulun.Çok seveceksiniz eminim.
1000Kitap
Aşkım Ben BuradayımKaan Sebkektay · Tunç Yayıncılık · 202061 okunma
Puan vermedi·128 syf.··
2020 66. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 16 Mayıs 2020 17:05
•⁣ İşte insan zamanı ancak zamanla anlayabiliyor...⁣ ⁣ Gecenin en karanlık anı güneşin doğuşuna en yakın anıdır!⁣ •⁣ •⁣ Herkese Merhaba ⁣ Kitabın adından dolayı benim gibi aşk kitabı sanabilirsiniz ama değil. Kitabımız kişisel gelişim kitabı. Ben pek kişisel gelişim kitapları okumayı sevmiyorum. Ama bu kitap sizi yoran bir kitap değil. Sayfa sayısı az olması sebebiyle bir kaç saatte okuyabileceğiniz bir kitap. Yanlız sayfa sayısıyla ters orantılı olarak dolu bir kitaptı.⁣ ⁣ Kitabın ilk bölümlerinde kendimizi keşfetmemizi sağlıyor. Bazen sorular sorarak bizi yönlendiriyor. Ve cevapları bulmamızı istiyor.⁣ •⁣ •⁣ "Aradığın aşkı bulmak için⁣ Arada bir aynaya bakmayı sakın unutma...⁣ Bak aynaya ve⁣ İyiki varsın de aynadaki o insana!⁣ İyi ki varsın..."⁣ •⁣ İşte bu alıntı bize herşeyi anlatıyor. Gerçek aşk, insanın kendini sevmesi diyor yazarımız. İnsan önce kendini severse, diğer insanları da sever diyor.⁣ Affet diyor, geçmişle yaşama, unut, zamanın kıymetini bil diyor. Kendine güven diyor ve daha bir sürü şey...⁣ Güzel bir kitaptı. Okumanızı öneririm.⁣ Herkese keyifli okumalar dilerim...⁣ •⁣
Aşkım Ben BuradayımKaan Sebkektay · Tunç Yayıncılık · 202061 okunma
Puan vermedi·128 syf.··
Beğendi
·
2020 75. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 19 Haziran 2020 02:10
Merhaba:)) . 🕯🕯🕯 Hakikat fenerinin camları ihmal yüzünden tamamen isle kaplanıp ışığı görünmez olduğunda karanlığın egemenliğine sevinenler, her gecenin bir gündüzü vardır... Unutmayın bir fener sönerse bin fener yanar! . Aydınlık, hepimiz içindir. Funda Keskinsoy moderatörlüğünde tunçyayıncılıktan çıkan kaansebkektay Kaan Sebkektay kaleminden aşkımbenburadayım Aşkım Ben Buradayım kitabını çok güzel bir grupla okuduk. . Kitap yalın ve sade bir anlatımla size farkındalığı , kendinizi sevmeyi ve pek çok şeyin bizim elimizde olduğunu vurgulayarak anlatıyor. Pek çok yerin altını çizdim ve severek okudum. Yazarımızın kalemine sağlık. Kaleminiz daim okuyucunuz bol olsun. . 🕯🕯Bir yapbozun tüm parçaları benzersizdir, . oysaki tüm parçalar birleştiğinde yapboz anlamlı hale gelir Merhaba:)) . 🕯🕯🕯 Hakikat fenerinin camları ihmal yüzünden tamamen isle kaplanıp ışığı görünmez olduğunda karanlığın egemenliğine sevinenler, her gecenin bir gündüzü vardır... Unutmayın bir fener sönerse bin fener yanar! . Aydınlık, hepimiz içindir. Kitapseverfunda moderatörlüğünde tunçyayıncılıktan çıkan kaansebkektay kaleminden aşkımbenburadayım kitabını çok güzel bir grupla okuduk. . Kitap yalın ve sade bir anlatımla size farkındalığı , kendinizi sevmeyi ve pek çok şeyin bizim elimizde olduğunu vurgulayarak anlatıyor. Pek çok yerin altını çizdim ve severek okudum. Yazarımızın kalemine sağlık. Kaleminiz daim okuyucunuz bol olsun. . 🕯🕯Bir yapbozun tüm parçaları benzersizdir, . oysaki tüm parçalar birleştiğinde yapboz anlamlı hale gelir. Kaan Sebkektay Aşkım Ben Buradayım
Aşkım Ben BuradayımKaan Sebkektay · Tunç Yayıncılık · 202061 okunma
Puan vermedi·128 syf.··
2020 51. kitabı
Okuduğum bunca kitap arasında beni bu kadar kendime getiren bir kitap olmadı.gercekten de bir farkındalık hikayesi.ask hikayesi gibi görünse de değil kişisel gelişim kitabı insanı tokatlayan kendine gel diyen bir kitap.ayni satırı defalarca kez okuyup kendime kızdığım kendime geldigim yerler var bugün ilk defa ayna dan bakınca kendime iyiki varsın dedim yazarın anlatımı o kadar güzel o kadar naif ki okurken sanki sesi geliyor kulağınıza tatlı bir dille güzel bir edayla gülümseyip hadi kalk da dağıt kara bulutları toparlan sana sen lazımsın diyor.yazarin yüreğine kalemine diline sağlık.cok teşekkür ederim beni bana hatırlattığı için.canı gönülden tavsiye ederim mutlaka okuyun. Unutulmaz aşklar yaşamış aşka olan inancın bazen azalmış bazende aşka hiç inanmazmissin... Peki,sen aşkı yaşarken aşk sende neler yaşıyordu? Şimdi aşk fısıldıyor hikayeni sana peki cesaretin varmı beni duymaya korkuları bırakıp sil baştan başlamaya elimi tekrar tutup sımsıkı sarılmaya kendini hikayemizin kalbinde bulmaya sende kayboluşuma tanık olmaya gücümüze şahit olup zamanı durdurmaya karanlık uykudan uyanmaya ve yeniden ilk düşene kosmaya Cesaretin varsa eğer Aşkım Ben Burdayım #alıntı ; aradığın aşkı bulmak için arada bir aynaya bakmayı sakin unutma... Bak aynaya ve iyiki varsın de aynadaki o insana! İyi ki de varsın... #alıntı ; düş kurmaktan,hayal etmekten, hayallerinin peşinde koşan büyümüş koca bir bebek olmaktan utanma... Aşkım Ben Buradayım Kaan Sebkektay
1000Kitap
Aşkım Ben BuradayımKaan Sebkektay · Tunç Yayıncılık · 202061 okunma
10/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2020 150. kitabı
İlk bakışta bir aşk kitabını andırsa da harika bir kişisel gelişim kitabı okudum diyebilirim. Farkındalık yaratmak adına kaleme alınmış bir kitap idi. Yazarın kalemi anlatımı çok hoşuma gitti tavsiye ederim Kitapla kalın...
Aşkım Ben BuradayımKaan Sebkektay · Tunç Yayıncılık · 202061 okunma
AŞKIM BEN BURADAYIM / KAAN SEBKEKTAY
10/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2020 328. kitabı
AŞKIM BEN BURADAYIM / KAAN SEBKEKTAY KİTAP SAYISI: 123 Unutulmaz aşklar yaşamış Aşka olan inancın bazen azalmış Bazende aşka hiç inanmazmışsın... Peki, sen aşkı yaşarken aşk sende neler yaşıyordu? Şimdi aşk fısıldıyor hikayeni sana peki cesaretin var mı beni duymaya korkuları bırakıp sil baştan başlamaya elimi tekrar tutup sımsıkı sarılmaya kendini hikayemizin kalbinde bulmaya sende kayboluşuma tanık olmaya gücümüze şahit olup zamanı durdurmaya karanlık uykundan uyanmaya ve yeniden ilk düşüne koşmaya. cesaretin varsa eğer Aşkım Ben Burdayım Bir farkındalık hikayesi... KİTAP YORUMUM: Kitabın türü kişisel gelişim. Geçmişten getirdiğimiz karmalarımız, affedemediğimiz insanlar, olaylar, hatta kendimiz bizim geleceğimize yük olarak döner. Yazar kitapta kendimizi nasıl tanımamız gerektiği, olaylara nasıl bakmamız gerektiği, ruh yolculuğumuza devam ederken gelişimize faydası olacak olayları yaşayarak öğrendiğimizi ve daha bir çok konuya değinmiş, Elma ağacının hikayesini çok sevdim. Kesinlikle yazarımızın da söylediği gibi hiç bir şey göründüğü gibi değildir. Yaşadıklarımız tecrübeye dönüştüğünde, çevremizin yaşadıklarını kendimize yine tecrübeye dönüştürdüğümüz de zenginleşir ve değer kazanırız. Hayat aslında inanmaya başladığımız da çok güzel ve değerlidir. DUYGU SONGÜL KAHRAMAN
1000Kitap
Aşkım Ben BuradayımKaan Sebkektay · Tunç Yayıncılık · 202061 okunma
Puan vermedi·128 syf.··
2020 47. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 30 Kasım 2020 08:38
İyi akşamlaaaaarr "Şu an bu satırları okuyorsan eğer sen bu kitabı değil, bu kitap seni bulmuş demektir." Bugünkü kitabımız @kaansebkektay 'ın kaleminden #aşkımbenburadayım Bir aşk kitabı zannetmiş olabilirsiniz. Ben de aşk kitabı zannetmiştim ilk gördüğümde Ama kitabımız kişisel gelişim, felsefe tarzlarında bir kitap. Kişisel gelişim, felsefe dedim ama öyle ağır bir kitap değil. Başlangıç seviyesi gibi düşünün. Bu türleri okumak isteyenler ama gözü korkanlar için çok ideal bir kitap Kitabın isminin ne anlama geldiğini ise kitabı bitirince çok iyi anlayacaksınız Aleyna topcu moderatörlüğünde büyük ve güzel bir grupla @kaansebkektay 'ın yazdığı #aşkımbenburadayım kitabını okuduk. Bugün tarihin en ama en önemli günü! Çünkü bugün bir daha yaşanmayacak... (s.49) Herkes kendi hayat hikayesinin kahramanıdır! (s. 98) Bak aynaya ve iyi ki varsın de aynadaki o insana! İyi ki de varsın... (s. 118)
1000Kitap
Aşkım Ben BuradayımKaan Sebkektay · Tunç Yayıncılık · 202061 okunma
Puan vermedi·128 syf.··
2020 115. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 26 Kasım 2020 01:41
Kitabın Kapağını Görüp Aşk Zannederseniz Tepetaklak Olmaya Hazır Olun Madem Zira Kitap Biraz Kişisel Gelişim Biraz Felsefe Birazda Bilimle Harmanlanmış Yer Yer Çizim Kullanılarak Okuyucuyu Sıkmayan Açık Bir Dille Yazılmış. İnsanın Kendiyle Barışık Olmasını,Kendi Değerini Bilmesini,Kendini Tanıyabilmesini Ve Hiçbir Olayın Göründüğü Gibi Olmadığını Aktarmış Yazarımız. Kaleminize Daim Olsun Temennisiyle
Aşkım Ben BuradayımKaan Sebkektay · Tunç Yayıncılık · 202061 okunma
8/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2020 26. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 29 Haziran 2020 23:22
ncelikle kitap bir baş ucu kitabı niteliğinde. Zaman zaman ben de geçmişe takılı kalıp maalesef o anlarda boğulanlardanım. Yazar öyle bir bam telime dokunarak konuya girdi ki; evet bu benim kitabım dedim! Geçmişe takılı kalma, devam et diyor kitapta, bunu demekle de kalmayız o kadar güzel örneklerle hayata farklı bir bakış açısı sunuyor ki...Bir nokta da diyor ki:” Bugün olmam gereken zamanda ve olmam gereken mekanda mıyım?... “ işte bu cümleler tam da beni silkeleyip uyandıran. Anı yaşamayıp, bulunduğumuz an dışındakş her zamanda yolculuktayız. Oysaki hayat kısa ve biz farkında olmadan elimizden kayıp gidiyor. Siz de benim gibi anı yaşamak da zorlanıyorsanız hemen kitabınızı alın ve anı tutup yakalayın. Ama bunu başarmak tamamen sizin elinizde elbette, kitap sadece rehber... #okudumbitti
Aşkım Ben BuradayımKaan Sebkektay · Tunç Yayıncılık · 202061 okunma