Bu kitapla büyüdüm denilenebilir. Kitap yaklaşık 8 yıldır bizim evde benim 6. bitirmişliyim. Genelde bitirdiğim kitapları okumayı çok sevmem ama bu kitap bir başka gercekten. Genel de Elif Şafak kitapları çok okumam ama bunu okumanızı tavsiye edebilirim. Çok akıcı elinizde bırakamayacaksınız.