·76 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mayıs 2020 02:20 Ah Didem Madak ! Seninle çok geç tanıştım ama erken bırakmaya hiç niyeyim yok seni.
Her satırı her dizeyi kaç defa okudum , her satırda ne kadar takılı kaldım bilmiyorum. Şu incelemeyi yaparken bile duygularımı yeterince ifade etmem çok zor. Kesinlikle alın alın okuyun. Altını çize çize düşünün bir daha okuyun. Pişman olmayacaksınız..