·632 syf.····Okunma: 14 Mayıs 2020 04:37 Ve kitap biterdi.
Etkisinde kalınabilecek bir kitap baş karakterimiz İlya İlyiç kültürlü soylu ve zengin bir adam. Yaşamasını biilmeyen hayatı boyunca tüm işlerini başkası üstlenen ve hayat konusunda cesareti olmayan bir adam. Ancak bu hayatta az rastlanan gerçek bir dosta sahip. Belki de miskinliğinden dolayı aşkı ve aşkı yaşamasını bilmeyen baş karakterimiz yine dostu sayesinde aşkı tanıyıp yaşıyor. Şu var ki hayatı nasıl yaşamanız gerektiğini bilmiyorsanız ve yarın için planınız yoksa yaşarken korku yaşamanız kaçınılmaz. Bazen her şeyin akışına kalmaması gerektiği bazı şeylerin yönünü kendimizin belirleyebileceğini asla unutmamak gerekiyor. Hayat kimseye kendini altın tepsi de sunmaz. Ve hayatta sonsuz mutluluk yoktur. Her şeyin her an olabileceğidir hayat. Kitap kişiye çok şey katıyor bence. Okumakta tereddüt edilmemeli. İlerledikçe içinde kaybolacağınız bir kitap. Ve bir şey daha inatla hiç kimse savaşamaz.
"Her insanın içinde biraz oblomovluk vardır." Keyifli okumalar