Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 14 Mayıs 2020 07:27 Evet bir kitabında sonuna gelmiş bulunmaktayım.
Başucu kitabım olduğu için uzun süre bitirmedim ve sindire sindire okudum.
Kitabın içeriğine gelecek olursak K.’nin bir sabah birden davalık olmadı ile başlayan yanlış izlenilen hukukun ve bu yanlış hukuk karşısında çaresizce çırpınan bir karakter anlatılmaktadır.Benim kitapta en çok beğendiğim yer bekçi ve taşralının hikayesiydi.
Okuyacak kişilere şimdiden iyi okumakta dilerimm...