Puan vermedi·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mayıs 2020 15:16 Stefan Zweig her kitabını okudugum da daha acaba kaç tane okumadığım kitabı var diye sorguluyorum okuyorum okuyorum adamın kitapları bitmiyor bitmesinde gerçekten muazzam bir yazar.
Burjuva sınıfından seçkin zengin bir adam. Hayati hep tekduze giden tabiri caizse dünya yansa umrunda olmayacak bir adam. Aslında böyle duruyor ama hayattan aşırı bunalmış bir karakter ve kimsenin onu sevmediğini düşünüyor. Heyecan arıyor ve şükür o heyecanı bir gece buluyor buluyorda başı az kalsın belaya giriyor. Ama sonra mutlu son sonu beni cok şaşırttı açıkcası çünkü genelde stefanın kitapları sonları böyle değil.