·438 syf.····Okunma: 27 Nisan 2020 21:46 Kitabın arkasında tüm dönüm noktaları yazıyor zaten ki yazmasa daha iyi olurdu. Merak içinde okumuyorsunuz, size bir sonraki sayfayı çevirttiren şey Yaşar Kemal 'in üslubu. Özellikle bölüm başlarındaki betimlemeleriyle sizi o yalımlarda yakıyor, Çakırdikenlikte her yerinizi kan revan ediyor, ağaya karşı sinmiş ve kavruk bırakıyor. Ondan sonra ne anlatacaksa anlatıyor. Çok dialoglu olması kolay okunmasına bir sebep elbette ama asıl sebep hem yalın hem de zengin bir dil. Zaten Yaşar Kemal okumadan da ne bileyim yani olmaz ki..