Zihinde bizim dini anlamda algıladığımız cehennemden farklı bir imge oluşturan,okurken sürekli insan ömrünün gitgide uzamasının iyi mi kötü mü olduğunu sorgulatan,çok akıcı bir kitap...Dante,Floransa ve Yere Batan Sarayı hakkında bilmediğim ve ilgi çekici bulduğum bir sürü yeni bilgi öğrendim.Bu kitabı okurken Dante’nin İlahi Komedyası’nı okunacaklar listeme ekledim.Yazarın kitaplarının büyük bir kısmını okumuştum,ama konu anlamında en çok beğendiğim kitabı Cehennem oldu.Okurken içinde bulunduğumuz Corona salgınıyla ilgili düşündürdü sık sık beni.Filmi de kitabı kadar güzel..