Ben bu kitabı gerçekten çok sevdim. Şehrazad karakterinin dik duruşu, sivri dilliği hep gülümsetti. Halid karakterinin çaresizliği, hassaslığı beni derinden etkiledi. Despina ve Celal zaten çok tatlı iki karakterdi. Yani karakterlerini çok sevdim.
Bazı yerlerde dürüst olayım sıkıldım. Ama kitabı çok hızlı ve heyecanla bitirdim. Zaten ben şahsen binbir gece masalları tarzı şeyleri sevdiğim için bu kitabı da beğendim. Siz de aynı görüşteyseniz çok beğenirsiniz.
Herkes 2. kitap iyi değil dese de bitirir bitirmez 2. kitabı da sipariş ettim. Bakalım bu masalımsı büyüleyici hikaye nasıl devam edecek. Merakla 2. kitabın elime ulaşmasını bekliyorum :)