Yazarın bütün kitaplarını okudum . Son birkaç yolda çıkanlar hariç . Savaşçı bence bütün okullarda ders kitabı ve öğrencilere okutulmalı . Öğrencilerin ihtiyacı var . Bunun yanında Mış gibi bunu devlet adamlarına okutmak lazım . Üniversite lise her dönemde okutulmalı .