·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Mayıs 2020 14:32 Kitabı bitirdiğinizde; sonunu keşke Zweig tamamlayabilseydi, kim bilir çok daha güzel bir kitap olurdu dememek elde değil. Ama bunların hiç biri kitabı okumak için de bir engel değil. Zweig yine harikalar yaratmış. Karakterlerin dertleriyle dertleniyor, mutluluklarıyla şenleniyorsunuz.
İyi ki kitabı tamamlamışlar da böylesine güzel bir eseri biz okurlarla buluşturmuşlar.