·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Mayıs 2020 19:37 Harika bir kitap.Savaşın acı yüzünü,insanların çaresizliğini o kadar gerçekçi bir şekilde anlatıyor ki okurken kendimi sanki o savaşın içindeymiş gibi hissettim.Açlık,yoksulluk,ölüm...Savaşın kararttığı ve yitip giden hayatlar...Çok etkileyiciydi,kesinlikle okunmalı diye düşünüyorum.