·59 syf.····Okunma: 16 Mayıs 2020 22:22 Açıkçası kitabı ikinci okuyuşum. İlk okuduğumda daha lisedeydim ya da yeni mezundum ve bana çok durağan bir o kadar da sıkıcı gelmişti. Ancak görüyorum ki insanın bir şeye ikinci şansı vermesi bir kitap bile olsa güzelliklerle ,fırsatlarla karşılaşmasına vesile oluyor. Kesinlikle okunması ve kitaplığa eklenmesi gereken bir eser olmuş.