Okumayın arkadaş:)
Stefan Zweig okumayın... İçinizi bir hüzünün kaplamasını istemiyorsanız okumayın
Hikayelerdeki kadınlara aşık olmak sonra da ölümlerine kahrolmak istemiyorsanız okumayın
Bir insanın ne kadar dertli bir hayat yaşamasına ve bu yaşamın eserlerine nasıl yansıdığını görmek istemiyorsanız okumayın.
Haa bu kadar uyarıya aldırmayıb okuduysanız "Stefan Zweig bağımlılar kulübüne hoş geldiniz
Artık bütün kitaplarını bitirmeden size huzur yok;)