·208 syf.····Okunma: 08 Mayıs 2020 00:00 Ölümün artık işini yapmadığı, yani ölümün olmadığı bir ülkede bizleri nelerin beklediğine dair güzel bir kurgu olmuş. Fakat kitap ağır ilerliyor. Daldan dala atlayan bir kurgusu var. Ölümün ortadan kalkışının bireyi nasıl etkilediğinden ziyade (beklentim kitapta bunu anlatıldığı yönündeydi) bundan devleti siyasi olarak nasıl etkilediğini ele almış başlarda. Sonunun ise kitabın başıyla ilgisi 0(sıfır). Kısacası anlatım tarzını pek beğenemediğim/ benimseyemediğim bu kitap bana göre değildi.