Uzun zamandır okumak istediğim çocuk kitaplarından biriydi ve çok sevdim.
Kobay bir farenin ölüme yaklaştığı sürece ve bu süreçte ailenin çocuğa yaptığı açıklamalarla ilerleyen güzel bir hikaye.
Çocuklara ölüm kavramını açıklarken kullanılabilecek yardımcı kitaplardan biri olduğunu düşünüyorum. Tavsiye ederim