Tek kelimeyle bayıldım . Kahkahalarla okudum . 5 aylık hamileyim . Basima gelecekleri az buçuk tahmin etsem de bu kitapla bir kez daha kabullendim:))
Müthiş akıcı bir anlatım . Kaleminize saglik:)
Emiyor mu?Hande Birsay · İndigo Kitap · 2017398 okunma