·160 syf.····Okunma: 19 Mayıs 2020 15:58 Butun mektuplari gozlerim dolu dolu okudum. Keske boyle kotu seyler yasamasaydi. Keske parasiz kalip ulkesinden uzaklasmak zorunda kalmasaydi.
Cok cok kiymetli yazarimizin harika bir insan , es ve baba oldugunu gorebilirsiniz. Ailesinden uzakta da olsa esi ve kizi icin her daim endiselenmesi,ilgisi alakasi,sevgisi ve o kocaman kalbi beni inanilmaz duygulandirdi.
Eserlerini okudukca , mektuplarinda onu tanidikca daha cok sevdim.