·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mayıs 2020 19:32 Kitaptaki karakterler (gerçek veya değil) çok hoşuma gitti.
Birsürü aşırı gerçekçi hikaye...
Olayları, karakterleri gözünüzün önüne getiren, size yaşatan içten hikayeler.
En çok beğendiğim hikayesi, o zamanlar lisede Edebiyat dersi kitaplarından da okutulan “Dülger Balığının Ölümü” oldu.
Kitabın arkasında Ara Güler tarafından çekilmiş, belki de en favori Sait Faik Abasıyanık fotoğraflarından biri mevcut.
Sait Faik’le aynı dönemde yaşamış olsam ya da o şu an yaşıyor olsa, ki buna dayanabilir miydi bilmiyorum, gerçek birer arkadaş olabilirdik eminim ki; futbol, bira, İstanbul gibi ortak noktalarımız mevcut kendisiyle, balıkçılığı ayrı tutaraktan bunu rahatlıkla söyleyebilirim...
Kitapta geçen gittiğim, gitmediğim, duyduğum, duymadığım bütün İstanbul semtlerini araştırmak ve internetten de olsa görmek ve kaydetmek, Covid19 laneti biter bitmez de bu yerlere uğramak gibi bir niyetim mevcut.
Ayrıca kitaptan kelime dağarcığımda olmayan pek çok kelimeyi kendime katmayı başardım ki bu da kitapların bizlere katması gerekenlerden diye düşünüyorum...
Güzel bir kitap, akıp gidiyor, sizleri boğmuyor.
Keyifli okumalar dilerim :)