10/10
·480 syf.··
2020 4. kitabı
·
26 günde okudu
·
Okunma: 20 Şubat 2020 00:20
Yalnızlığın kara lanetini üç günde bitirdim. Aşırı güzel bir kitaptı ve beni çok etkiledi. Ben zaten uyarlama kitaplar okumayı çok seviyorum ve bu kitap kesinlikle en iyilerden biri. Şunu söylemeden geçemeyeceğim epsilon son zamanlarda çok güzel kitaplar çıkarıyor. Kitaba geri dönersek ana karakterimiz Harper çok güçlü bir karakterdi. Yaşadığı zorluklar onu olgunlaştırmıştı. Rhen ise yaşadığı onca şeye rağmen yine de güçlü kalmayı başaran bir karakterdi. Ve Grey... Grey benim favori karakterim ve soğuk kişiliğinin altında çok naif bir tarafı var. Kitap boyunca herkese en az bir kere sinirlendim ancak Grey beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı. O şu zamana kadar okuduğum erkek karakterler arasında kesinlikle en sevdiğim karakter. Ve ve yine ben çok yanlış kişileri shipledim. Hayır bakın kitabın sonunda onların olamayacağına eminim ama onlardan vazgeçemedim. Çok çok aşırı tatlılardı. Sırf onlar için bile kitabı okuyabilirsiniz.
Edebiyat
Yalnızlığın Kara LanetiBrigid Kemmerer · Epsilon Yayınevi · 2019515 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.