Biraz fazla abartılmış bir kitap bence. Kitaba lafım yok, güzel, anlamlı vs. ama bazı yerlerde gördüğüm yorumlar beklentimi çok çok yükseltmişti.Bence yine Ray Bradbury`nin yazdığı Mars Yıllıkları daha iyi bir kitap.Ama Fahrenheit 451`i de tavsiye ederim, ölmeden önce okumanız gereken bir kitap diyebilirim. Tabi önce Mars Yıllıkları`nı okuyun :D