·481 syf.····Okunma: 20 Mayıs 2020 06:28 Tamam iyi hoş sürükleyici bir kitap ama sonlarda hatta son 50 sayfada cidden yazarın kafası mı karıştı acaba diye düşündü beni???
Kitap da hatalar vardı bence. Hikaye sizi içine çekiyor ama arada bölüp bölüp araya girmeseydi keşke yazarın kendisi. Bir de madem gerçek bir hikaye değil neden yaşanmış gibi anlatılmasına cidden anlam veremedim. Kurmaca olduğunu öğrendiğimde bir hayal kırıklığı oldu. Madem kurmacaydı 461de Max’a vs. Neden teşekkür edip gerçek mi acaba diye bizi düşündürdün. Neyse yinede okunması gereken bir kitap. Eleştirilerim bitti :)