·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2016 11:01 İnsanlar neden kötü oluyorlar onu çok güzel anlatan bir seri yan kitabıydı. Üstelik Kraliçe Levana'nın haklı olduğunu gösteren en ufak bir ima bile yoktu. Bu nedenle sevdim kitabı. Gerçekçi (kurgusal) bir dünya olmuş...Ay günlükleri serisini okuyan herkese bu kitabını da öneriyorum.