kesinlikle favori kitaplarım arasına girdi sineklerin tanrısı aşırı beğendim okuduktan sonra çok fazla farkındalık yarattı iyiliği kötülüğü sorgulamaya başladım gördüğüm kadarıyla kitabı ya çok seven var ya da hiç sevmeyen ben kesinlikle seven taraftayım