Kitap çok güzeldi bu kitabı 2019'da okumuştum. Kitabı okuduktan sonra özgür♥ben olmuştum hahahah. Kitabın sonu benim için üzücü oldu. Hiç bitmesini istemediğim bir kitaptı. Kitapta beni rahatsız eden hiçbir şey olmadı. Herkese rahatlıkla öneririm aşşırı güzel bir kitap...