10/10
·424 syf.··
2020 17. kitabı
Kitap çok güzeldi bu kitabı 2019'da okumuştum. Kitabı okuduktan sonra özgür♥ben olmuştum hahahah. Kitabın sonu benim için üzücü oldu. Hiç bitmesini istemediğim bir kitaptı. Kitapta beni rahatsız eden hiçbir şey olmadı. Herkese rahatlıkla öneririm aşşırı güzel bir kitap...
Ölüme Fısıldayan AdamBüşra Yılmaz · Epsilon Yayınları · 202014,7bin okunma
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hiçbir şey*