·292 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mayıs 2020 20:54 Tarık Tufan kitaplarını bir solukta bitirmek gibi bir huyum oldu. 24 saat bile sürmeden bitirdiğim bu roman için söylenebilecek tek şey, harika olması. Her satırında şaşkınlık, öfke, abartma canım deme isteği, acıma, ve hatta bazen kendine de acıma hisleriyle dolup taşıyorsunuz.
Spoiler vermeden romanı bir içe dönüş yolculuğu, benliğini öldürmek ama hangi benliğini sorusunun cevabı olarak anlatabilirim.
Yazar her zamanki vurucu üslubu ve tam da hislere tercüman olan cümleleriyle size güzel bir kurgu ve sorgulatacak bir hayat sunuyor.