·56 syf.····Okunma: 30 Nisan 2020 06:06 Birinci dünya savaşı sırasında yaşanan yasak bir aşk anlatılıyor kitapta. Genç bir delikanlı zengin bir iş adamının yanında çalışmaya başlıyor. İki tarafta birbirine aşık oluyor ve yasak bir ilişki yaşamaya başlıyorlar. Savaş nedeniyle ayrılık yaşamak zorunda kalıyorlar.
En sonunda da tekrardan buluşuyorlar. Eskisi gibi oluyormu herşey?
İşte bunun cevabı Geçmişe Yolculuk kitabında. :)
Savaş sonrası iki sevgilinin karşılaşması ve yaşanılan karışık duyguları okuyucuya çok güzel yansıtmış herzaman ki gibi yazar. Kısacık bir kitap ama insanın içine işliyor. Stefan Zweig kitaplarını okumayı çok seviyorum özellikle psikolojik analizleri harika oluyor yazarın. Bu kitabı da muhteşemdi okuyun derim.