·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Nisan 2016 00:00 Kitabı o kadar istiyordum ki elime ulaştığında havalara uçtum sevinçten. Sonra büyük heyecanla başladım. Evet çok güzeldi. Biraz daha farklıydı. Klişe değildi bence. Onların konuşmalarıyla bende mutlu oldum. Ama sonu begenmedim. Keşke böyle bitmeseydi.