Puan vermedi·240 syf.····Okunma: 22 Mayıs 2020 20:55 NOT : Kişisel gelişim üzerine yazılmış güzel bir kitaptır.
NOT : U/mutsuz vakaların ve kendini tükenmiş hissedenlerin ve en önemlisi de ikna olması mümkün olmayanların uzak durması gerekir.
Harika bir kitaptı. Çok beğendim. Öğrenilmiş çaresizlik , atalet gibi kavramlardan yola çıkıp güzel örnekler sunmuş yazarımız. Haklı ve doğru konulardan bahsediliyor. Çoğu kişisel ortak duyguların resmini güzel yaymış eserine. Dünya çapından kültürleri düşünceleri ele alıp karşılaştırma yapmış. Veriler anketler kullanmıştır. Milletimizi ayrı olarak ele almış olması ve davranışlarımızdaki komik bulunan nitelikler mükemmeldi. Özellikle Doğu ve Batı kültürü arasındaki düşüncelerini okumanızı tavsiye ederim. Akılda kalıcı yerleri çoktu , düşündürdü , güldürdü ve hep üstesinden gelinmesi göstermiş oldu. Teşekkür ederim yazarımıza bu güzel eser için... Denemek isteyenler için tavsiye edilir. Keyifli okumalar dilerim.